در حال بارگذاری
امام‌جمعه شهرستان رازوجرگلان:

نادیده‌گرفتن ظرفیت‌ها مهم‌ترین موانع موفقیت دولت‌ها است

شماره خبر : 1744 - https://asreatrak.ir/short/VbrjL

امام جمعه شهرستان رازوجرگلان گفت: نادیده‌گرفتن استعداد و ظرفیت‌های داخلی از جمله مهم‌ترین موانع موفقیت دولت‌ها به شمار می‌رود که باید به نیروی جوان و بااستعداد ایرانی باورداشت.

  به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک در شهرستان رازوجرگلان، حجت‌الاسلام نادعلی زاده در آئین عبادی سیاسی نمازجمعه با اشاره به عوامل موفقیت و شکست دولت‌ها، نادیده‌گرفتن استعداد و ظرفیت‌های داخلی را از جمله مهم‌ترین موانع موفقیت دولت‌ها نام برد و گفت: باید به نیروی جوان و بااستعداد ایرانی باورداشت.

 وی افزود: امروز رئیس دولت چهاردهم باید نگاه ویژه‌ای به جوانان داشته باشد و از اعتمادکردن به دشمن بپرهیزد.

 امام‌جمعه شهر راز خاطرنشان کرد: ویژگی دنیازدگی مسئولان نیز موجب جلوگیری از رسیدن به موفقیت می‌شود که باید مراقب آن باشند.

 وی با اشاره به سخنان رهبری تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب موانعی را به‌عنوان موانع موفقیت دولت‌ها تشریح کردند که دشمنی کشورهای استکباری از جمله آنهاست اما باید توجه داشت که ایران اهل تعامل است؛ اما دشمن اهل تعامل و گفتگو نیست و برخی نباید نشانی غلط بدهند.

  نادعلی زاده در پایان گفت: مردم به‌خاطر دارند که توافق‌ها نتوانست مشکلات کشور را حل کند، اما موانع بیرونی که موجب جلوگیری از موفقیت دولت‌ها می‌شود شامل عدم بینش انقلابی مسئولان است.

 

انتهای خبر/ ادبی

0 نظر

ارسال نظرات